FAQ
Do kedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?
Tovar prosím odišli do 14 dní od doby doručenia objednávky. Registrovaní členovia na CELIOstore.sk majú nárok na predĺženú dobu vrátenia do 60 dní. Vrátený tovar musí byť čistý a nesmie javiť známky opotrebenia. Viac informácií nájdeš v našich Obchodných podmienkach.
Kam môžem vrátiť tovar?
Prihlás sa do svojho účtu alebo zadajte číslo objednávky a e-mail tu. Tovar prines na predajňu celio, alebo nám ho pošli na náš centrálny sklad: "VRATKA" CELIOstore.sk, U Sanitasu 2246 Říčany, 251 01, Česká republika (tovar neposielaj na dobierku). Registrovaní zákazníci na CELIOstore.sk (členovia klubu celio+) majú možnosť vrátenia tovaru zadarmo cez Packetu. Vyber si najbližšiu Pecketu s podacím miestom na tomto odkaze. Na prepážke povedz kód, ktorý nájdeš na svojej faktúre (kód pre bezplatné vrátenie je uvedený iba na faktúrach zákazníkov, ktorí sú registrovanými členmi celio+). Viac k postupu vrátenia nájdeš na tejto stránke.
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?
Výmena tovaru za iný bohužiaľ nie je možná, ponúkame iba vrátenie peňazí za vrátený tovar. Budeme radi, keď si tovar objednáš v novej objednávke.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Akonáhle tovar obdržíme, vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vrátenie peňazí, najneskôr však do 14 dní.
Ako rýchlo odosielate objednávku?
Všetok tovar máme na sklade a odosielame ho obratom po obdržaní objednávky a platby (v prípade platby vopred).
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?
Áno, ale iba prostredníctvom systému Rýchly bankový prevod. Viac informácií o platbách nájdeš tu.
Ako zistím, že nákup prebehol správne?
Po uskutočnení nákupu obdržíš e-mail s potvrdením objednávky.