Online vrátenie alebo reklamácia
Ako prebieha vrátenie / reklamácia?

Registrovaní zákazníci: Prihlás sa do svojho zákazníckeho účtu a vyber, ktorý produkt chceš vrátiť alebo reklamovať. Vrátenie cez Packetu máš ZADARMO.
Neregistrovaní zákazníci: Zadaj číslo objednávky a e-mail. Vyhľadaj objednávku a vyber, ktorý produkt chceš vrátiť alebo reklamovať.

Tovar tiež môžeš poslať (na svoje náklady) cez ľubovoľného dopravcu do nášho skladu. Do balíka, prosím, prilož štítok, ktorý sme ti so zásielkou poslali. Pokiaľ si ho omylom vyhodil, alebo ho nemôžeš nájsť, vlož do balíka papier s číslom objednávky.
Adresa:
VRÁTENIE alebo REKLAMÁCIA
CELIOstore.sk
P3 Park, Osvobození 535,
Stochov, 273 03
Česká republika

Vrátenie tovaru: Peniaze za vrátený tovar ti pošleme do 14 dní od prijatia zásielky v našom sklade.
Reklamácia: Vybavíme do 30 dní, ale budeme sa snažiť o čo najrýchlejšie spracovanie.