Doprava a platba
Doprava
O prijatí tvojej objednávky ťa budeme informovať emailom do 15 minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre teba zabalíme a pošleme čo najskôr po obdržaní objednávky. Pri odosielaní ťa o expedícii tovaru budeme informovať e-mailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžeš očakávať doručenie balíka v priebehu 2-5 pracovných dní.
Ceny a spôsoby doručenia
Svoju objednávku si môžeš nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy si môžeš zvoliť osobný odber na partnerskom výdajnom mieste v sieti Packeta alebo doručenie na adresu prostredníctvom Slovenskej pošty.
Dopravu a vrátenie majú členovia nášho klubu celio+ zadarmo, pre ostatných je služba spoplatnená. Zaregistrovať sa môžeš v priebehu niekoľkých minút pohodlne tu.
Osobný odber v sieti Packeta
Objednávku si môžeš nechať doručiť na viac ako 1400 odberných miest v partnerskej sieti Packeta.
- Objednávku môžeš sledovať online.
- Doba doručenia: 2 pracovné dni od expedovania.
- O doručení objednávky na odberné miesto budeš informovaný SMS a e-mailom, od tejto chvíle máš 7 dní na vyzdvihnutie.
- Objednávku môžeš vyzdvihnúť vďaka heslu v informačnej SMS a e-mailu.
- Cena doručenia je 4 € (pre regstrovaných zákazníkov je doprava zadarmo)
Slovenská pošta – doručenie na adresu
- Doručenie na zadanú adresu v pracovné dni medzi 8:00 a 18:00.
- Doba doručenia: 2-4 pracovné dni od expedovania.
- Sledovanie zásielky: online na stránkach Slovenskej pošty pomocou sledovacieho čísla.
- Upozornenie o doručení: Deň pred doručením dostaneš SMS a e-mail s odhadovaným časom. V deň doručenia ti pošta oznámi presný časový interval. Ak ťa kuriér nezastihne, zanechá oznámenie s možnosťou presmerovania alebo opakovaného doručenia.
- Možnosti platby: Dobierka, platba kartou alebo v hotovosti kuriérovi.
- Cena doručenia je 4,50 € (pre regstrovaných zákazníkov je doprava zadarmo)
Prevzatie a reklamácie - ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad.
Platba
Svoju objednávku môžeš uhradiť na dobierku pri preberaní zásielky alebo online cez platobnú bránu GoPay, kde môžeš využiť platbu kartou aj rýchle online platby väčšiny bánk.
Dobierka
Objednávku môžeš zaplatiť na dobierku - v hotovosti alebo kartou priamo kuriérovi pri preberaní balíka, v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy.
Pri spoločnosti Packeta zaplatíš objednávku priamo na výdajnom mieste, v hotovosti alebo platobnou kartou. Upozorňujeme, že niektoré výdajné miesta neakceptujú platobné karty, preto si over informácie uvedené pri tebou zvolenom výdajnom mieste.
Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 €.
Rýchly bankový prevod
Výhody rýchleho bankového prevodu spočívajú v tom, že peniaze sú prevedené na účet predajcu v priebehu niekoľkých minút. Vďaka tomu ti môžeme tovar odoslať rýchlejšie. Bezpečnosť transakcie garantuje tvoja banka, pretože platba prebieha priamo v tvojom internetovom bankovníctve.
Po prihlásení do internetového bankovníctva sa ti zobrazí predvyplnený platobný príkaz so všetkými potrebnými údajmi – stačí ho len potvrdiť.
Platba kartou online
Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Na platbu kartou na internete musíš mať pre tento účel kartu aktivovanú - informuj sa vo svojej banke.
Údaje zo svojej platobnej karty zadávaš priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o tvojej platobnej karte.
Ako postupovať pri platbe kartou?
V objednávkovom formulári si vyber spôsob platby platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budeš presmerovaný do platobnej brány, kde budeš vyzvaný na zadanie údajov o svojej karte:
- číslo platobnej karty
- dátum skončenia platnosti karty
- CVV2/CVC2 - posledné trojčíslie vytlačené na podpisovom prúžku tvojej karty
Tieto údaje zadávaš priamo banke, ktorá zabezpečí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dá tým pokyn na vybavenie objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia tvojej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupuješ, a voľnému prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.
Ako postupovať v prípade problémov?
Ak nám banka nepotvrdí platbu tvojou kartou, môže to byť z nasledovných dôvodov:
- Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
- Na tvojej karte nemáš dostatok finančných prostriedkov.
- Vyčerpal si limit pre internetové transakcie.
- Tvoju kartu nie je možné použiť na platbu cez internet – obráť sa na svoju banku a nechaj si tento typ transakcií povoliť.